بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری از شنبه استارت می زند
 
جباری که مدتی پیش زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار داد در حال پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌اش است.
روند بهبودی او به خوبی پیش رفته و آخرین اخبار حاکی از آن است که جباری از روز شنبه دویدن را آغاز خواهد کرد. او برای بازگشت به میادین فوتبال باید سه هفته دیگر منتظر بماند و تمرینات بدنسازی را هم انجام دهد.
به طور حتم رسیدن جباری به شرایط بازی خبر خوبی برای امیر قلعه‌نویی و همچنین کارلوس کی‌روش خواهد بود. جباری در صورت بازگشت به میادین مطمئنا مهره تأثیر‌گذاری برای استقلال و تیم ملی خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 6 / 1391برچسب:مصدومیت,مجتبی جباری,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com